Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Theoretical and Experimental Evaluation of Performance of a CNG Engine and the Pistons Fatigue Lives Employing Modified Fatigue Criteria

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Shariyat, M.
dc.contributor.author Jazayeri, S.A.
dc.contributor.author Fathi Sola, J.
dc.date.accessioned 2016-03-11T11:42:03Z
dc.date.available 2016-03-11T11:42:03Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Theoretical and Experimental Evaluation of Performance of a CNG Engine and the Pistons Fatigue Lives Employing Modified Fatigue Criteria / M. Shariyat, S.A. Jazayeri, J. Fathi Sola // Проблемы прочности. — 2012. — № 4. — С. 124-145. — Бібліогр.: 31 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0556-171X
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/96119
dc.description.abstract Представлена систематизированная методика теоретической оценки рабочих характеристик газового двигателя внутреннего сгорания и параметров усталостного разрушения его поршней и выполнена ее экспериментальная верификация путем натурных испытаний двигателя. Методика включает в себя моделирование процессов внутреннего сгорания и теплопередачи, кинематический и динамический анализы движущихся частей двигателя, анализ переходного термоупругого процесса и усталостного разрушения при комплексном термомеханическом нагружении. Расчетные значения давления и температуры для различных углов поворота кривошипно-шатунного механизма хорошо согласуются с экспериментальными данными. Результаты расчета характеристик теплопередачи подтверждаются данными экспериментальных измерений с помощьютермодатчиков Templugs. Движущаяся система считается не дискретной, а непрерывной с точно моделируемыми нелинейными многоточечными контактными реакциями. При расчетах усталостной долговечности используются модифицированные критерии Мак-Диармида и Финдли для многоцикловой усталости, предложенные одним из авторов этой работы. Выполнена их верификация с помощью экспериментальных данных. Методика может использоваться для оценки целесообразности преобразования бензинового двигателя в газовый. Расчетные данные о различных усталостных характеристиках, полученные при термомеханическом нагружении, подтверждают точность предложенных критериев усталости и показывают, что срок службы поршня двигателя внутреннего сгорания существенно уменьшается, если вместо бензина используется природный газ. uk_UA
dc.description.abstract Представлено систематизовану методику теоретичної оцінки робочих характеристик газового двигуна внутрішнього згоряння і параметрів утомного руйнування його поршнів та виконано її експериментальну верифікацію шляхом натурних випробувань двигуна. Методика включає моделювання процесів внутрішнього згоряння і теплопередачі, кінематичний і динамічний аналізи рухомих частин двигуна, аналіз перехідного термопружного процесу й утомного руйнування при комплексному термомеханічному навантаженні. Розрахункові значення тиску і температури для різних кутів повороту кривошипношатунного механізму добре узгоджуються з експериментальними даними. Результати розрахунку характеристик теплопередачі підтверджуються даними експериментальних вимірювань за допомогою термодатчиків Templugs. Рухома система вважається не дискретною, а неперервною з точно модельованими нелінійними багатоточковими контактними реакціями. При розрахунках утомної довговічності використовуються модифіковані критерії Мак Діарміда і Фіндлі для багатоциклової утоми, запропоновані одним з авторів работи. Виконано їх верифікацію за допомогою експериментальних даних. Методику можна використовувати для оцінки доцільності перетворення бензинового двигуна в газовий. Розрахункові дані щодо різних утомних характеристик, отримані в умовах термомеханічного навантаження, підтверджують точність запропонованих критеріїв утоми і показують, що термін служби поршня двигуна внутрішнього згоряння суттєво зменшується, якщо замість бензину використовувати природний газ. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Інститут проблем міцності ім. Г.С. Писаренко НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Проблемы прочности
dc.subject Научно-технический раздел uk_UA
dc.title Theoretical and Experimental Evaluation of Performance of a CNG Engine and the Pistons Fatigue Lives Employing Modified Fatigue Criteria uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 539.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис