Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ґудзь, П.В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-26T14:55:13Z |
|
dc.date.available |
2016-02-26T14:55:13Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста / П.В. Ґудзь // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2015. — Вип. 60, т. I. — С. 99-110. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
XXXX-0066 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/95421 |
|
dc.description.abstract |
Дано на основі аналізу літературних джерел авторське трактування суті і змісту ребрендингу як інструменту маркетингового управління містом. Проведено дослідження практики ребрендингу зарубіжних міст, запропоновано підходи до проведення ребрендингу промислового м. Запоріжжя на основі цільової групи туристів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Is given based on the analysis of the literature author interpretation essentially rebranding and content management as a tool for marketing the city. A study of the practice of rebranding foreign cities, proposed approaches to industrial rebranding of Zaporizhzhya city - based target groups of tourists. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічні інновації |
|
dc.title |
Визначення підходів до ребрендингу промислового міста |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Prescribe the rebranding industrial city |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
332.012 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті