Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Стратегічне управління якістю продукції хлібопекарських підприємств

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Малюк, С.О.
dc.date.accessioned 2016-02-12T08:58:44Z
dc.date.available 2016-02-12T08:58:44Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Стратегічне управління якістю продукції хлібопекарських підприємств / С.О. Малюк // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 108-110. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94834
dc.description.abstract У статті розглянуто поняття «якості продукції» як узагальненого комплексного поняття та економічної категорії. Досліджено стандарти Міжнародної організації по стандартизації ISO серії 9000, а також «петлю якості» як методичну основу управління нею. Розглянута система «тотального управління якістю» та її складові елементи. Визначені основні фактори впливу на формування якості хлібопекарської продукції та взаємозв’язок між ними. Запропоновані шляхи підвищення ефективності управління якістю за рахунок системного впливу на фактори формування якості продукції. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрено понятие «качества продукции» как обобщенного комплексного понятия и экономической категории. Исследованы стандарты Международной организации по стандартизации ISO серии 9000, а также «петля качества» как методическая основа управления им. Рассмотрена система «тотального управления качеством» и ее составляющие элементы. Опредлены основные факторы влияния на формирование качества хлебопекарной продукции и взаимосвязь между ними. Предложены пути повышения эффективности управления качеством за счет системного влияния на факторы формирования качества продукции. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with the concept of «product quality» as a generalized complex economic concepts and categories. Proposed to examine the quality in terms of both producer and consumer. Accordingly, for manufacturers high quality products will be free from defects, which would prevent the sale. For consumers important are exactly those properties of products that meet their expectations. Studied the standards of the International Organization for Standardization ISO 9000, which established a single, recognized worldwide approach to the contractual terms of the assessment of quality systems and simultaneously regulate the relationship between producers and consumers. Methodical bases recognized quality management «as a loop», which is a common conceptual model of interdependent activities that affect the quality at various stages of definition needs to assess their satisfaction. Considered the system of «total quality management» and its components. The main factors influencing the formation of bakery products quality and the relationship between them. Suggested ways to improve the effectiveness of the quality management through system effect on factors of production quality. In particular, suggested the ways of improving the quality of raw materials, production modernization and improvement of measures to strengthen the material and technical base of production. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Стратегічне управління якістю продукції хлібопекарських підприємств uk_UA
dc.title.alternative Стратегическое управление качеством продукции хлебопекарных предприятий uk_UA
dc.title.alternative Strategic managing the bakeries production quality uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:664.6


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис