Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ігнатенко, О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-11T20:57:29Z |
|
dc.date.available |
2016-02-11T20:57:29Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Вплив мистецького середовища повоєнного Львова на формування сучасної творчості скульптора Івана Самотоса / О. Ігнатенко // Народознавчі зошити. — 2012. — № 4 (106). — С. 708-718. — Бібліогр.: 19 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1028-5091 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94780 |
|
dc.description.abstract |
Розглядається проблема творчої адаптації митця в обставинах політичного тоталітаризму в УРСР у 1950—
1980-х рр. Основою публікації є спогади відомого львівського скульптора, народного художника України Івана
Самотоса та архівні документи фонду № 1838 партійної
організації Львівського інституту прикладного і декоративного мистецтва (ЛДІПДМ, нині Львівська національна академія мистецтв (ЛНАМ): протоколи, резолюції,
постанови партбюро, відкритих та закритих засідань партзборів від 1947 до 1981 років), який здано до партійного
архіву Львівської ОК КП України. Вказані документи
вперше вводяться у науковий обіг. Використано також
листи, інформації, повідомлення владних структур; повоєнна і сучасна преса. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article have been considered same problems as for an
artist’s creative adaptation under conditions of political totalitarianism
in the Ukrainian SSR at 1950s to 1980s. The publication
is based upon some reminiscences by Ivan Samotos,
known Lviv sculptor, people’s artist of Ukraine, as well as certain
archival documents from the fund No 1838 of Communist
party unit at the Lviv institute of the applied and decorative art
(LDIPDM, now Lviv National academy of Arts (LNAM)
as protocols, resolutions, decisions by party bureau approved
by open and closed party meetings from 1947 to 1981, i.e. the
stack of data that had been under care of party archive of Communist
party Oblast Committee . Until now the mentioned
documents have not been entered in a scientific circulation.
Letters, information, reports of powering structures; the postwar
and modern press have also been used. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Рассматривается проблема творческой адаптации художника в обстоятельствах политического тоталитаризма в
УССР в 1950—1980-х гг. Основой публикации являются
воспоминания известного львовского скульптора, народного художника Украины Ивана Самотоса, и архивные документы фонда № 1838 партийной организации Львовского института прикладного и декоративного искусства
(ЛДИПДМ, в настоящее время Львовская Национальная академия искусств (ЛНАМ): протоколы, резолюции,
постановления партбюро, открытых и закрытых заседаний
партсобраний от 1947 до 1981 года), переданные партийному архиву Львовского ОК КП Украины. Указанные документы впервые вводятся в научное обращение. Использованы также письма, информации, сообщения властных
структур; послевоенная и современная пресса. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут народознавства НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Народознавчі зошити |
|
dc.subject |
Статті |
uk_UA |
dc.title |
Вплив мистецького середовища повоєнного Львова на формування сучасної творчості скульптора Івана Самотоса |
uk_UA |
dc.title.alternative |
On the impact of artistic sphere in post-war Lviv upon formation of contemporary creativeness by Ivan Samotos, a sculptor |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Влияние художественной сферы послевоенного Львова на формирование современного творчества скульптора Ивана Самотоса |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті