Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Вплив мистецького середовища повоєнного Львова на формування сучасної творчості скульптора Івана Самотоса

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ігнатенко, О.
dc.date.accessioned 2016-02-11T20:57:29Z
dc.date.available 2016-02-11T20:57:29Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Вплив мистецького середовища повоєнного Львова на формування сучасної творчості скульптора Івана Самотоса / О. Ігнатенко // Народознавчі зошити. — 2012. — № 4 (106). — С. 708-718. — Бібліогр.: 19 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 1028-5091
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94780
dc.description.abstract Розглядається проблема творчої адаптації митця в обставинах політичного тоталітаризму в УРСР у 1950— 1980-х рр. Основою публікації є спогади відомого львівського скульптора, народного художника України Івана Самотоса та архівні документи фонду № 1838 партійної організації Львівського інституту прикладного і декоративного мистецтва (ЛДІПДМ, нині Львівська національна академія мистецтв (ЛНАМ): протоколи, резолюції, постанови партбюро, відкритих та закритих засідань партзборів від 1947 до 1981 років), який здано до партійного архіву Львівської ОК КП України. Вказані документи вперше вводяться у науковий обіг. Використано також листи, інформації, повідомлення владних структур; повоєнна і сучасна преса. uk_UA
dc.description.abstract In the article have been considered same problems as for an artist’s creative adaptation under conditions of political totalitarianism in the Ukrainian SSR at 1950s to 1980s. The publication is based upon some reminiscences by Ivan Samotos, known Lviv sculptor, people’s artist of Ukraine, as well as certain archival documents from the fund No 1838 of Communist party unit at the Lviv institute of the applied and decorative art (LDIPDM, now Lviv National academy of Arts (LNAM) as protocols, resolutions, decisions by party bureau approved by open and closed party meetings from 1947 to 1981, i.e. the stack of data that had been under care of party archive of Communist party Oblast Committee . Until now the mentioned documents have not been entered in a scientific circulation. Letters, information, reports of powering structures; the postwar and modern press have also been used. uk_UA
dc.description.abstract Рассматривается проблема творческой адаптации художника в обстоятельствах политического тоталитаризма в УССР в 1950—1980-х гг. Основой публикации являются воспоминания известного львовского скульптора, народного художника Украины Ивана Самотоса, и архивные документы фонда № 1838 партийной организации Львовского института прикладного и декоративного искусства (ЛДИПДМ, в настоящее время Львовская Национальная академия искусств (ЛНАМ): протоколы, резолюции, постановления партбюро, открытых и закрытых заседаний партсобраний от 1947 до 1981 года), переданные партийному архиву Львовского ОК КП Украины. Указанные документы впервые вводятся в научное обращение. Использованы также письма, информации, сообщения властных структур; послевоенная и современная пресса. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут народознавства НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Народознавчі зошити
dc.subject Статті uk_UA
dc.title Вплив мистецького середовища повоєнного Львова на формування сучасної творчості скульптора Івана Самотоса uk_UA
dc.title.alternative On the impact of artistic sphere in post-war Lviv upon formation of contemporary creativeness by Ivan Samotos, a sculptor uk_UA
dc.title.alternative Влияние художественной сферы послевоенного Львова на формирование современного творчества скульптора Ивана Самотоса uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис