Розглядаються приклади пропорційного поділу декорованої площини українських ренесансних сакральних пам`яток
(іконних щитів та іконостасних комплексів кінця
ХVI — першої половини ХVIІ ст.). Теоретичні розмірковування ренесансних майстрів про пропорції в архітектонічному мистецтві подаються разом із зразками їх практичного втілення. На широкому фактологічному матеріалі
показано, як українське мистецтво розвивалось в єдиному
культурному просторі з мистецтвом європейським.
The article has presented some examples as to proportional division
of decorated surface in Ukrainian Renaissance artifacts
of sacral art (icon shields, iconostases complexes of the late
XVI and the first half XVII cc.). Renaissance creators’ theoretic
notions on proportions in architectonic artistry have been
exposed in accompaniment of specimens of their practical realization.
Rich factual material has enabled author’s claim that
Ukrainian sacral art developed in common European cultural
dimension.
Рассматриваются примеры пропорционального деления
декорированной поверхности украинских ренессансных
произведений сакрального искусства (иконных щитов,
иконостасных комплексов конца ХVI — первой половины
ХVIІ в.). Теоретические рассуждения ренессансных мастеров о пропорции в архитектоническом искусстве приводятся совместно с примерами их практического осуществления. На широком фактическом материале показано, как
украинское сакральное искусство развивалось в общем
культурном пространстве с европейским искусством.