Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Управление затратами потребителей услуг в сервисной логистике

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Авдеева, К.В.
dc.date.accessioned 2016-02-04T21:59:51Z
dc.date.available 2016-02-04T21:59:51Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Управление затратами потребителей услуг в сервисной логистике / К.В. Авдеева // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 278, Т. 1. — С. 185-189 — Бібліогр.: 15 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93934
dc.description.abstract Конкурентные преимущества сферы услуг требуют постоянного и тщательного мониторинга системы сервисного сопровождения, для успешного и качественного развития сферы услуг необходима оптимизация трансакционных издержек сервисной логистики. Предлагаемая схема сокращения трансакционных издержек за счет внедрения логистической концепции отражает издержки сбора и обработки информации, юридической защиты и контроля и позволяет выделить необходимые компоненты для оптимизации работы инновационного предприятия сервиса. uk_UA
dc.description.abstract Конкурентні переваги сфери послуг вимагають постійного та ретельного моніторингу системи сервісного супроводу, оптимізацію трансакційних витрат сервісної логістики. Запропонована схема скорочення трансакційних витрат за рахунок впровадження логістичної концепції відображає витрати збору і обробки інформації, юридичного захисту та контролю і дозволяє виділити необхідні компоненти для оптимізації роботи інноваційного підприємства сервісу. uk_UA
dc.description.abstract Logistics service is the management of human and associated flow directed to the full satisfaction of human needs and optimization of transaction costs. In service there is the greatest conjugation between consumers and service performers, an important place is given to transaction costs. Competitive advantages of the service sector are not the same magnitude, therefore, requires constant and careful monitoring of service support, an essential condition for the success and quality of the service sector is the optimization of transaction costs. The proposed scheme reduce transaction costs by introducing the concept of logistics reflects the costs of collecting and processing information, legal protection and control, and allows you to select the necessary components for optimization of innovative enterprise service. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Управление затратами потребителей услуг в сервисной логистике uk_UA
dc.title.alternative Управління витратами споживачів послуг у сервісної логістиці uk_UA
dc.title.alternative Management of consumers services costs in service logistics uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 65.014


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис