Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Формирование конкурентной стратегии предприятия сельского зеленого туризма

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Чернявая, А.Л.
dc.date.accessioned 2016-01-27T14:07:42Z
dc.date.available 2016-01-27T14:07:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Формирование конкурентной стратегии предприятия сельского зеленого туризма / А.Л. Чернявая // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 276. — С. 205-208. — Бібліогр.: 8 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93371
dc.description.abstract В статье обосновывается необходимость разработки и применения конкурентной стратегии для предприятия сельского зеленого туризма, представлены факторы оказывающие влияние на конкурентные преимущества, разработаны и предложены этапы конкурентной стратегии на основе анализа развития предприятий сельского зеленого туризма (на примере Р Крым). uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовується необхідність розробки і застосування конкурентної стратегії для підприємства сільського зеленого туризму, представлені фактори що впливають на конкурентні переваги, розроблено та запропоновано етапи конкурентної стратегії на основі аналізу розвитку підприємств сільського зеленого туризму (на прикладі Р Крим). uk_UA
dc.description.abstract The success of the enterprises of rural green tourism in a competitive market largely depends on the marketing strategy of competitors. The complex controlled forces and factors in the microenvironment of marketing competitors occupy a special place as the control comes in the form of competition. Therefore, successful development of a competitive business strategy of rural tourism is very important for the most effective operation of the enterprise in modern conditions. The relevance of the topic is that the current economic situation requires subjects of economic relations an indepth analysis of current market processes to ensure effective use of available resources and qualitative satisfaction of consumer requirements. The article substantiates the necessity of development and implementation of competitive strategy for a company of rural green tourism, presents the factors affecting the competitive advantages developed and proposed stages of the competitive strategy based on the analysis of enterprise development of rural green tourism (for example, R Crimea). uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Формирование конкурентной стратегии предприятия сельского зеленого туризма uk_UA
dc.title.alternative Формування конкурентної стратегії підприємства сільського зеленого туризму uk_UA
dc.title.alternative Formation of competitive strategy of enterprise rural tourism uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 338.486.1-44(1-22


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис