Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Имиджирование туристского пространства: региональный аспект в международной практике

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Гализдра, А.С.
dc.date.accessioned 2016-01-25T17:47:09Z
dc.date.available 2016-01-25T17:47:09Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Имиджирование туристского пространства: региональный аспект в международной практике / А.С. Гализдра // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 276. — С. 29-31. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93301
dc.description.abstract Данная статья посвящена имиджу как динамичному феномену современной социокультурной реальности в целом, а также анализу теории и практики имиджирования туристских регионов. В статье рассмотрена структура имиджа страны, отмечены параметры культурного пространства туристской достопримечательности, указаны критерии туристского образа, такие как эстетизированность, аттрактивность, безопасность, релаксация, комфорт, элементы таинственности. uk_UA
dc.description.abstract Дана стаття присв’ячена іміджу як динамічному феномену сучасної соціокультурної реальності в цілому, а також аналізу теорії та практики іміджірованія туристських регіонів. У статті розглянута структура іміджу країни, відзначені параметри культурного простору туристської пам'ятки, вказані критерії туристського образу, такі як естетизованність, аттрактивність, безпека, релаксація, комфорт, елементи таємничості. uk_UA
dc.description.abstract This article is devoted to the image as the dynamic phenomenon of contemporary sociocultural reality in general, and also to the analysis of the theory and practice of the image-making of tourist regions. The structure of the country`s image is also considered in the article. There are some examples of different kind of tourist`s image influences among actual tourists and real tourists both in Europe and the Crimea. the contents of cultural space of tourist sight are noted. Such criteria of the tourist image as the aesthetics, the attractiveness, some mysterious aura, the comfort, the relaxing, the safety are specified. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Имиджирование туристского пространства: региональный аспект в международной практике uk_UA
dc.title.alternative Іміджирування туристського простору: регіональний аспект у міжнародній практиці uk_UA
dc.title.alternative Imidzhirovanie tourist space: regional dimension in international practice uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 304.4


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис