Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості прийняття управлінських рішень у сфері асортиментної політики

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Малюк, С.О.
dc.date.accessioned 2016-01-24T12:24:07Z
dc.date.available 2016-01-24T12:24:07Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Особливості прийняття управлінських рішень у сфері асортиментної політики / С.О. Малюк // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 273. — С. 33-36. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93102
dc.description.abstract В статье исследованы особенности обоснования и принятия управленческих решений в сфере ассортиментной политики предприятия. Определены факторы влияния на качество принятия управленческих решений. Рассмотрена иерархия управления ассортиментом. В частности, исследовано формирование товарного ассортимента на уровне стратегии, на уровне тактических решений и на уровне оперативных решений. В ходе исследования определены принципы, которые определяют последовательность формирования ассортиментной политики предприятия. Разработан алгоритм принятия решений при наступлении стратегических изменений во внутренней и внешней среде предприятия. uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджено особливості обґрунтування та прийняття управлінських рішень у сфері асортиментної політики підприємства. Визначено фактори впливу на якість прийняття управлінських рішень. Розглянуто ієрархію процесу управління асортиментом. Зокрема, досліджено формування товарного асортименту на рівні стратегії, на рівні тактичних рішень та на рівні оперативних рішень. В ході дослідження визначено принципи, що визначають послідовність формування асортиментної політики підприємства. Розроблено алгоритм ухвалення рішень при настанні стратегічних змін у зовнішньому та внутрішньому середовищі підприємства. uk_UA
dc.description.abstract In a rapidly changing market environment, the role played by managing decisions in assortment policy cannot be overstated. Effectiveness of successful management decisions in the financial and economic crisis is of particular relevance as rational, reasonable, timely and informed decisions are able to be the start point to exit from the difficulty of the enterprise. But at the same time, unjustified and wrong decisions can lead to the worst situations – stagnation, depression, bankruptcy and so on. In such circumstances, the risk increases, and thus the responsibility of marketing companies that can form by its decisions the optimal competitive range, or relieve the company prospects to overcome the crisis. This srticle investigates the features of decision-making in the field of assortment policy of the company. It is determined the factors of influence the quality of decisionmaking. Considered hierarchy process of making management decisions. In particular, the formation of the product range is investigated at the level of strategy, tactical and operational decisions. The study defined the principles governing the formation of a sequence of product policy of the company. It is developed the algorithm of decision-making in the time of policy changes in the external and internal environment of the company. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Особливості прийняття управлінських рішень у сфері асортиментної політики uk_UA
dc.title.alternative Особенности принятия управленческих решений в сфере ассортиментной политики uk_UA
dc.title.alternative Features of making managing decisions in the field of assortment policy uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:664.6


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис