Статья посвящена рассмотрению теоретических основ туроперейтинга, в частности
туристскому продукту, под которым понимается комплекс услуг по перевозке и размещению,
оказываемых за общую цену (независимо от включения в общую цену стоимости экскурсионного
оборудования и (или) других услуг) по договору о реализации туристского продукта.
Новый туристский продукт, наделенный потребительскими свойствами и выступающий на рынке в
качестве предложения, должен удовлетворять определенные потребности людей, соответствовать
этим потребностям, быть надежным, целостным, завершенным, полностью соответствовать
программе обслуживания.
Стаття присвячена розгляду теоретичних основ туроперейтингу, зокрема туристського
продукту, під яким розуміється комплекс послуг з перевезення і розміщення, що надаються за загальну
ціну (незалежно від включення в загальну ціну вартості екскурсійного обладнання і (або) інших послуг) за
договором про реалізацію туристського продукту.
Новий туристський продукт, наділений споживчими властивостями і виступає на ринку в якості
пропозиції, повинен задовольняти певні потреби людей, відповідати цим потребам, бути надійним,
цілісним, завершеним, повністю відповідати програмі обслуговування.
The article is devoted to the theoretical aspects of tour operating business, in particular a tourist
product, which refers to a range of transportation and accommodation services, all for one price (regardless of
the excursion equipment and /or other services included into the total price) under the contract of selling a
tourist product.
A new tourist product with consumer properties which is launched in the market as a new offer must satisfy
certain requirements of customers. It must be reliable, integral, complete, and fully corresponds to the program
service.