Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Інтернет як соціокультурний феномен

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сенченко, Н.А.
dc.date.accessioned 2016-01-23T09:40:28Z
dc.date.available 2016-01-23T09:40:28Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Інтернет як соціокультурний феномен / Н.А. Сенченко // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 267. — С. 156-159. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92925
dc.description.abstract У статті обґрунтовується ставлення до Інтернет-середовища як до соціокультурного феномена сучасності, Інтернет уявлень як ступінь розвитку інформаційного простору. Під культурним простором автор розуміє таке середовище, що характеризує культуру з позицій її розташування, протяжності і насиченості, має кордони, величину, що володіє здатністю до зміни, збільшенню і скороченню, має якийсь ідеальний аспект, який визначає свідомість, і здатне взаємодіяти з іншими культурними просторами і з іншими сферами гуманітарного простору У статті аналізуються висновки вчених про те, що структура культурного інтернет-простору нагадує структуру культурного простору взагалі, проте сутність його має деякі відмінності. Автор приходить до висновку, що інтернет-простір – це інтегрований простір, який у якості складових містить в себе усі попередні культури які існують одночасно із ним, має свої мови, закони. Основною характеристикою зазначеного простору є його необмеженість у просторі і у часі. Серед основних характеристик нового культурного шару автор визначає розтягнення і конденсація часу, відкритість, наявність знакових місць. Автор вказує, що нова інтернет-культура не має меж, є інтегрованою культурою. uk_UA
dc.description.abstract В статье обосновывается отношение к Интернет-среде как к социокультурному феномену современности, Интернет представлен как ступень развития информационного пространства. В статье анализируются выводы ученых о том, что структура культурного интернет- пространства напоминает структуру культурного пространства вообще, но сущность его имеет некоторые отличия. Автор приходит к выводу, что интернет-пространство – это интегрированное пространство, которое в качестве составляющих содержит в себе все предшествующие культуры, существующие одновременно с ним, имеет свои языки, законы. Основной характеристикой указанного пространства является его неограниченность в пространстве и во времени. Среди основных характеристик нового культурного слоя автор определяет растяжение и конденсация времени, открытость, наличие знаковых мест. Автор указывает, что новая интернет-культура не имеет границ. Автор считает, что Интернет есть среда интегрированной культуры, определяет различия культурного пространства Интернета от других видов культурных пространств. uk_UA
dc.description.abstract In the article the attitude towards the Internet as a medium of social and cultural phenomenon, the Internet as a degree representations of the information space. Under the cultural space of the author realizes an environment that characterizes the culture from the standpoint of its location, extent and intensity, has boundaries, a value that has the ability to change, increase and reduction, has some ideal aspect that determines consciousness, and can interact with other cultural spaces and other areas of humanitarian space This article analyzes the findings of scientists that structure cultural internet spaces resembles the structure of cultural space at all, but the essence of it is quite different. The author concludes that Internet space - an integrated space that contains the components as a all previous cultures that exist simultaneously with it , has its own language laws. The main characteristic of this area is its unbounded in space and in time. The main characteristics of the new cultural layer determines by stretching and condensation time, openness, availability iconic locations. The author points out that the new Internet culture has no boundaries , is an integrated culture. This paper describes three structural levels of cultural Internet space : the first structural level is based on the fact that each individual chooses their internet society , the second structural level associated with selective , specific interests, demands and attitudes as individuals and society ; third level involves structural requirement , randomness . uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Інтернет як соціокультурний феномен uk_UA
dc.title.alternative Интернет как социокультурный феномен uk_UA
dc.title.alternative Internet as a cultural phenomenon uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.738.5: 316.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис