Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Модель оценки эффективности рекламы на основе проектирования и разработки мультиагентной системы

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Королев, О.Л.
dc.contributor.author Лиханов, А.И.
dc.date.accessioned 2016-01-22T19:20:01Z
dc.date.available 2016-01-22T19:20:01Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Модель оценки эффективности рекламы на основе проектирования и разработки мультиагентной системы / О.Л. Королев, А.И. Лиханов // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 267. — С. 33-36. — Бібліогр.: 10 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92857
dc.description.abstract В статье рассматривается модель оценки эффективности рекламы на основе проектирования и разработки мультиагентной системы. За основу взята модель взаимодействия агентов в мультиагентной системе и с внешними приложениями с использованием стандартов и технологий SemanticWeb. Рассмотрены основные показатели модели оценки эффективности рекламы на основе доли рынка. Определены возможности имитации рекламной кампании на основе мультиагентной системы. Рассмотрены критерии эффективности реализации рекламной кампании. Предложен алгоритм анализа результатов работы мультиагентной системы. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається модель оцінки ефективності реклами на основі проектування й розробки мультиагентної системи. За основу взято модель взаємодії агентів в мультиагентной системі і з зовнішніми додатками з використанням стандартів і технологій SemanticWeb. Розглянуті основні показники моделі оцінки ефективності реклами на основі долі ринку. Визначені можливості імітації рекламної кампанії на основі мультиагентної системи. Розглянуті критерії еіективності реалізації рекламної кампанії. Запропонован алгорітм аналізу результатів роботи мультиагентної системи. uk_UA
dc.description.abstract Currently, an increasing need for intelligence methods and model of management support and make decision process including economic areas such marketing and advertisement argues the thesis subject. The main goal of this paper is to use intelligence multi-agents methods in advertisement estimation of efficiency. In the field of distributed artificial intelligence, the focus of researchers has focused on multi-agent systems (MAS), which are constructed of a plurality of interacting agents (often a full intelligent systems), jointly solve tasks in a distributed environment [1,2]. There are many methodologies and tools used at different stages of design and development of MAS, which highlight different aspects of building MAS as priorities. At the moment is becoming increasingly urgent problem of providing flexible, dynamic and easy changes to the architecture was developed, which entails the need to automate the creation and support of the IAU. It is necessary to take into account the complexity of the distributed structure and spontaneous processes occurring in the system, harmonization of methods of forming ontological models, problems of knowledge sharing at different levels of implementation of distributed representations and mechanisms for the use of this knowledge to solve various problems. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Модель оценки эффективности рекламы на основе проектирования и разработки мультиагентной системы uk_UA
dc.title.alternative Модель оцінки ефективності реклами на основі проектування й розробки мультиагентної системи uk_UA
dc.title.alternative Model of advertisement’s estimation of efficiency based on multi-agent system uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330:519.7


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис