Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Адаптація інструментарію внутрішнього маркетингу до системи управління підприємством

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Сагайдак, М.П.
dc.date.accessioned 2016-01-22T18:17:19Z
dc.date.available 2016-01-22T18:17:19Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Адаптація інструментарію внутрішнього маркетингу до системи управління підприємством / М.П. Сагайдак // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 258. — С. 71-74. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92823
dc.description.abstract У статті проаналізовано підходи вітчизняних та закордонних науковців до проблем управління підприємством та взаємовідносинами зі стейкхолдерами крізь призму формування системи внутрішнього маркетингу і використання його інструментарію. З використанням інструментарію внутрішнього маркетингу запропоновано здійснення дослідження рівня задоволеності й залучення персоналу до процесу управління підприємством. Надано рекомендації щодо практичного застосування інструментарію внутрішнього маркетингу у підвищенні продуктивності підприємства і персоналу. uk_UA
dc.description.abstract В статье проанализированы подходы отечественных и зарубежных ученых к проблемам управления предприятием и взаимоотношениями со стейкхолдерами сквозь призму формирования системы внутреннего маркетинга и использования его инструментария. С использованием инструментария внутреннего маркетинга предложено проведение исследования уровня удовлетворенности и вовлеченности персонала в процесс управления предприятием. Даны рекомендации по практическому применению инструментария внутреннего маркетинга в повышении производительности предприятия и персонала. uk_UA
dc.description.abstract Domestic and foreign scientists approaches to the enterprise management issues, relationship with stakeholders, internal marketing system formation and effective use of its tools were analyzed in the article. Main premises for introducing the internal marketing concept into the service industries activity were defined: organizational structure, effective recruiting, the possibility of human resources implementation, corporate identity management. Main purpose of internal marketing was found out, it consists in highly attractive image of the enterprise- employer creating, it allows employee, except material component, fully implement professional competence and personal qualities. Using internal marketing tools, research of satisfaction level and staff involvement into the enterprise management process was conducted. It is proved, that employee motivational profile study allows to track relation of unit employees work satisfaction with work satisfaction of employees in general, and the difference between their levels illustrates presence or absence of unused motivation potential of specific unit employees. The recommendations on the practical application of internal marketing tools for increasing company and staff productivity were given. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Адаптація інструментарію внутрішнього маркетингу до системи управління підприємством uk_UA
dc.title.alternative Адаптация инструментария внутреннего маркетинга к системе управления предприятием uk_UA
dc.title.alternative Internal marketing system adaptation to company management system uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 339.138:005.95


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис