Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Крикунова, В.М.
dc.date.accessioned 2016-01-21T18:12:47Z
dc.date.available 2016-01-21T18:12:47Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів / В.М. Крикунова // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 266. — С. 80-84. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92693
dc.description.abstract Досліджено демографічні, соціальні, а також економічні чинники розвитку системи безперервної освіти. Розглянуто сукупність функцій освіти впродовж життя (розвитку, компенсації, адаптації, інтеграції, ре соціалізації), її форми і компоненти. Висвітлено проблеми інвестування у безперервну освіту та вплив навчання дорослих на економічний розвиток на мікро– та макрорівні. uk_UA
dc.description.abstract Исследуются демографические, социальные и экономические факторы формирования системы образования в течение жизни. Рассматриваются ее функции, формы и компоненты. Отражены проблемы инвестирования в непрерывное образование и влияние обучения взрослых на экономическое развитие на микро– и макроуровне. uk_UA
dc.description.abstract The article is focused on the factors of forming of life long education’s system. The paper deals with demographics (aging population), social (diversification of leisure), and economic factors of development of continuing education. Particular attention is given to innovation component of economic factors, which leads to constant need for upgrading knowledge and skills, and improving professional and personal competencies. Lifelong learning is defined as learning that takes place during the whole life of the individual; as the process that caused by rapid change in social and economic conditions that impose new requirements for training, competencies and personal qualities of human resources. Accordingly, the functions of lifelong education (development, compensation, adaptation, integration, resocialization) reflects its economic and social orientation. Its forms and components are examined as well. The problems of investing in continuing education and adult learning impact on economic development at the micro and macro level are reflected. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Функції освіти впродовж життя в системі управління розвитком людських ресурсів uk_UA
dc.title.alternative Функции образования в течение жизни в системе управления развитием человеческих ресурсов uk_UA
dc.title.alternative Functions of education for life in the management of human resources development uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 330.101:338.242


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис