Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Аналіз факторів внутрішнього та зовнішнього середовища регіону, що впливають на формування іміджевої політики регіону

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Волобуєв, І.В.
dc.date.accessioned 2016-01-16T14:36:06Z
dc.date.available 2016-01-16T14:36:06Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Аналіз факторів внутрішнього та зовнішнього середовища регіону, що впливають на формування іміджевої політики регіону / І.В. Волобуєв // Культура народов Причерноморья. — 2013. — № 262. — С. 21-27. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92233
dc.description.abstract У статті проведено аналіз факторів внутрішнього та зовнішнього середовища регіону, що впливають на якість іміджевої політики регіону. Охарактеризовано прояв впливу кожного з виділених факторів для певних цільових груп та за конкретними напрямками регіональної іміджевої політики. Це дозволятиме поєднувати необхідні складові іміджевої політики для окремих цільових груп таких як населення регіону, представники бізнесу та туристи з метою формування привабливого економічного, соціального, екологічного іміджу, іміджу інвестиційної привабливості та іміджу пріоритетного напрямку регіону. uk_UA
dc.description.abstract В статье проведен анализ факторов внутренней и внешней среды региона, влияющих на качество имиджевой политики региона. Охарактеризованы проявления влияния каждого из выделенных факторов для определенных целевых групп и по конкретным направлениям региональной имиджевой политики. Это позволит сочетать необходимые составляющие имиджевой политики для отдельных целевых групп, таких как населения региона, представители бизнеса и туристы с целью формирования привлекательного экономического, социального, экологического имиджа, имиджа инвестиционной привлекательности и имиджа приоритетного направления региона. uk_UA
dc.description.abstract The article analyzes the factors internal and external environment of the region, affecting the quality of image policy area. Manifestation of the influence of each the selected factors for specific target groups and in specific areas of regional image policy has been characterized. Region is represented as a socio-economic, structural and sectoral and spatial integrity, exposed internal and external factors that also form a unity in its manifestation on the main target groups of image regional policy. Proved impossibility of a single separately chosen direction of image policy for a specific target group, without regard to how it appears on the behavior of other target groups. A region's population, businesses and tourists are the main target groups of image politics of the region. Each of these groups at a certain level of influence exercised guided by their orientations to create ideas about region. However, taking into account all the specific factors internal and external environment will allow the necessary components combine to form the image policy (forming an attractive economic image, an attractive social image, image investment attractiveness, an attractive environmental image, image priority area) effective tool for specific target groups. Substantiated that the highest level of image quality policy can be achieved only in a focused, coherent and comprehensive considering of the construction of the full range of the most significant factors in their effect. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Аналіз факторів внутрішнього та зовнішнього середовища регіону, що впливають на формування іміджевої політики регіону uk_UA
dc.title.alternative Factors analysis of internal and external environment of the region affecting the quality of region’s image policy uk_UA
dc.title.alternative Анализ факторов внутренней и внешней среды региона, влияющих на формирование имиджевой политики региона uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 332.024.2


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис