Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Сецесія в опереті як літератрному й театральному жанрі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Карпов, В.В.
dc.date.accessioned 2016-01-12T20:26:49Z
dc.date.available 2016-01-12T20:26:49Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Сецесія в опереті як літератрному й театральному жанрі / В.В. Карпов // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 252. — С. 155-156. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91609
dc.description.abstract У статті одного з провідних акторів Кримського академічного українського музичного театру розкриваються риси сецесії в опереті як літературному й театральному жанрі, наголошується, що жанр оперети посідає чільне місце в історії й сучасному творчому житті мистецького колективу, підтвердженням чого є постановки творів яскравого представника нової віденської оперети Імре Кальмана. Ключові слова: сецесія, жанр, оперета, сценічна інтерпретація. uk_UA
dc.description.abstract В статье одного из ведущих актеров Крымского академического украинского музыкального театра, народного артиста Украины Валерия Карпова раскрываются черты сецессии в оперетте как литературном и театральном жанре. Автор подчеркивает, что жанр оперетты, прежде всего такого музыкального течения как Новая венская оперетта и по времени своего возникновения и распространения, и по стилевой многогранности близок к такому явлению в искусстве конца ХІХ – начала ХХ века как сецессия. Этот жанр занимает важное место в истории и современной творческой жизни Крымского академического украинского музыкального театра, подтверждением чего являются постановки произведений яркого представителя Новой венской оперетты Имре Кальмана. Ключевые слова: сецессия, жанр, оперетта, сценическая интерпретация. uk_UA
dc.description.abstract The author of the article, one of the leading actors of Crimean Academic Ukrainian Musical Theatre, investigates the features of the secession in such literary and theatrical genre as operetta. He pays attention on the genre of operetta as the important one in the history and the contemporary creative life of his art association. This is confirmed by the performances of the works by Imre Kalman – the outstanding representative of the New Vienna Operetta. Key words: secession, genre, operetta, scene interpretation. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – КУЛЬТУРОЛОГИЯ uk_UA
dc.title Сецесія в опереті як літератрному й театральному жанрі uk_UA
dc.title.alternative Сецессия в оперетте как литературном и театральном жанре uk_UA
dc.title.alternative Тhe secession in operetta as literary and theatrical genre uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.identifier.udc 792.027.2'06 (477)


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис