Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Хмарський, В.Ю.
dc.date.accessioned 2016-01-10T14:11:26Z
dc.date.available 2016-01-10T14:11:26Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку / В.Ю. Хмарський // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 67-72. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91209
dc.description.abstract В даній статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії банку. досліджено зв'язок між витратами на маркетингові комунікації та результати банківської діяльності. Ключові слова: банківський маркетинг, маркетингова комунікаційна політика, маркетингова стратегія, реклама, pr, особистий продаж, стимулювання збуту, прямий маркетинг, бренд банку. uk_UA
dc.description.abstract В данной статье рассмотрена сущность и специфика маркетинговой коммуникационной политики банка, подробно рассмотрены ее элементы и их весомость в общей структуре маркетинговой стратегии банка. Исследована связь между затратами на маркетинговые коммуникации и результаты банковской деятельности. Ключевые слова: банковский маркетинг, маркетинговая коммуникационная политика, маркетинговая стратегия, реклама, pr, личные продажи, стимулирование сбыта, прямой маркетинг, бренд банка. uk_UA
dc.description.abstract This article examines the nature and specifics of the marketing communication policy of the bank, detail its elements and their weight in the overall marketing strategy of the bank. The relation between the cost of marketing communications and banking results. Keywords: bank marketing, marketing communications policy, marketing strategies, advertising, pr, personal selling, sales promotion, direct marketing, the bank's brand. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку uk_UA
dc.title.alternative Kоммуникационная политика в маркетинговой стратегии банка uk_UA
dc.title.alternative Communication policy in the bank's marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.identifier.udc 336.71:336.3


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис