dc.contributor.author |
Хмарський, В.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-10T14:11:26Z |
|
dc.date.available |
2016-01-10T14:11:26Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку / В.Ю. Хмарський // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 248. — С. 67-72. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91209 |
|
dc.description.abstract |
В даній статті розглянуто сутність та специфіку маркетингової комунікаційної політики
банку, детально розглянуті її елементи та їх вагомість в загальній структурі маркетингової стратегії
банку. досліджено зв'язок між витратами на маркетингові комунікації та результати банківської
діяльності.
Ключові слова: банківський маркетинг, маркетингова комунікаційна політика, маркетингова
стратегія, реклама, pr, особистий продаж, стимулювання збуту, прямий маркетинг, бренд банку. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В данной статье рассмотрена сущность и специфика маркетинговой коммуникационной
политики банка, подробно рассмотрены ее элементы и их весомость в общей структуре маркетинговой
стратегии банка. Исследована связь между затратами на маркетинговые коммуникации и результаты
банковской деятельности.
Ключевые слова: банковский маркетинг, маркетинговая коммуникационная политика, маркетинговая
стратегия, реклама, pr, личные продажи, стимулирование сбыта, прямой маркетинг, бренд банка. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
This article examines the nature and specifics of the marketing communication policy of the bank,
detail its elements and their weight in the overall marketing strategy of the bank. The relation between the cost
of marketing communications and banking results.
Keywords: bank marketing, marketing communications policy, marketing strategies, advertising, pr, personal
selling, sales promotion, direct marketing, the bank's brand. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Kомунікаційна політика в маркетинговій стратегії банку |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Kоммуникационная политика в маркетинговой стратегии банка |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Communication policy in the bank's marketing |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
first published |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
336.71:336.3 |
|