Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості формування стратегії в туризмі

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ячменьова, В.М.
dc.date.accessioned 2016-01-08T11:58:10Z
dc.date.available 2016-01-08T11:58:10Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109
dc.description.abstract Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні рівні, на яких реалізуються заходи з просування стратегії: рівень розробки, рівень спеціалізації, рівень території та рівень регіону. Ключові слова: стратегія, туристичний продукт, ієрархічні рівні просування турпродукту. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена разработке и реализации стратегии продвижение крымского турпродукта на международный рынок. Определена сущность и содержание понятия " стратегия", сформулирована цель стратегии продвижения крымского туристического продукта на международный рынок. Определены иерархические уровни, на которых реализуются мероприятия по продвижению стратегии: уровень разработки, уровень специализации, уровень территории и уровень региона. Ключевые слова: стратегия, туристический продукт, иерархические уровни продвижения турпродукту. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the development and realization of strategy of promotion of the Crimean tourist product in the international market. The essence and the content of the notion " strategy, "the purpose of the strategy of promotion of the Crimean tourist product on the international market. Defined hierarchical levels, on which to implement actions for promotion of the strategy: the level of development, the level of specialization, level of the territory and the level of the region. Key words: strategy, tourist product, hierarchical levels of promotion of a tourist product. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Особливості формування стратегії в туризмі uk_UA
dc.title.alternative Особенности формирования стратегии в туризме uk_UA
dc.title.alternative Features of forming of strategy in tourism uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status first published uk_UA
dc.identifier.udc 338.65


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис