Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Ячменьова, В.М. |
|
dc.date.accessioned |
2016-01-08T11:58:10Z |
|
dc.date.available |
2016-01-08T11:58:10Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Особливості формування стратегії в туризмі / В.М. Ячменьова // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 244. — С. 169-174. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91109 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена розробці та реалізації стратегії просування кримського турпродукту на
міжнародний ринок. Визначено сутність та зміст поняття "стратегія", сформульована мета
стратегії просування кримського туристичного продукту на міжнародний ринок. Визначені ієрархічні
рівні, на яких реалізуються заходи з просування стратегії: рівень розробки, рівень спеціалізації, рівень
території та рівень регіону.
Ключові слова: стратегія, туристичний продукт, ієрархічні рівні просування турпродукту. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Статья посвящена разработке и реализации стратегии продвижение крымского
турпродукта на международный рынок. Определена сущность и содержание понятия " стратегия",
сформулирована цель стратегии продвижения крымского туристического продукта на международный
рынок. Определены иерархические уровни, на которых реализуются мероприятия по продвижению
стратегии: уровень разработки, уровень специализации, уровень территории и уровень региона.
Ключевые слова: стратегия, туристический продукт, иерархические уровни продвижения
турпродукту. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article is devoted to the development and realization of strategy of promotion of the Crimean
tourist product in the international market. The essence and the content of the notion " strategy, "the purpose of
the strategy of promotion of the Crimean tourist product on the international market. Defined hierarchical
levels, on which to implement actions for promotion of the strategy: the level of development, the level of
specialization, level of the territory and the level of the region.
Key words: strategy, tourist product, hierarchical levels of promotion of a tourist product. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування стратегії в туризмі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Особенности формирования стратегии в туризме |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Features of forming of strategy in tourism |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
first published |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
338.65 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті