Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Социетальная культура и паблик рилейшнз

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Королько, В.
dc.contributor.author Некрасова, О.
dc.date.accessioned 2015-12-23T22:06:48Z
dc.date.available 2015-12-23T22:06:48Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Социетальная культура и паблик рилейшнз / В. Королько, О. Некрасова // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2006. — № 4. — С. 161-173. — Бібліогр.: 16 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90446
dc.description.abstract Analyzing numerous American publications, the authors try to explicate in what way the societal culture can determine the character of public relations in company. Thanks to cultural matrix, it is possible to discuss the points of culture within the general theory of PR. Besides, this matrix demonstrates how it would be possible to establish and maintain public relations irrespective of changes occurring in culture. The authors come to the conclusion that public relations can meet the highest standards even under authoritarian societal culture if the management of company contributes to development of democratic organizational culture. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Социетальная культура и паблик рилейшнз uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис