Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Сіленко, А. |
|
dc.date.accessioned |
2010-06-24T09:14:22Z |
|
dc.date.available |
2010-06-24T09:14:22Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Інфокомунікаційні технології та розвиток громадянського суспільства / А. Сіленко // Політ. менеджмент — 2004. — № 5. — С. 40-55. — Бібліогр.: 39 назв. — укp. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2078-1873 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/9018 |
|
dc.description.abstract |
Однією з істотних умов формування громадянського суспільства, його політичного й інституційного структурування є інформаційне забезпечення цього процесу. Технологічні досягнення створили принципово нову ситуацію в політичному спілкуванні. При всій продуктивності пошуку потенційних паростків громадянського суспільства в історичному минулому будь-якої країни, не можна не побачити, що найпотужнішим стимулом для його розвитку сьогодні стає імітаційний ефект, індукований розвитком комунікацій. В епоху, коли маклюенівська фраза про „всесвітнє телевізійне село” у всіх на вустах, як ніколи швидко поширюються не тільки ідеї, але й образи, стилі життя, моделі поведінки, системи доцільності, споживчі стандарти тощо. З ними на новий ґрунт потрапляє і насіння цінностей громадянського суспільства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Громадянське суспільство |
uk_UA |
dc.title |
Інфокомунікаційні технології та розвиток громадянського суспільства |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті