Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Коржов, Г.
dc.date.accessioned 2015-12-22T11:32:24Z
dc.date.available 2015-12-22T11:32:24Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций / Г. Коржов // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2005. — № 3. — С. 165–177. — Бібліогр.: 25 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/90137
dc.description.abstract There are analyzed the social and cultural legitimacy level and essence of entrepreneurship in Ukrainian society. Basing on historical and sociological polling data, the author characterizes the main factors which determined such a low level and ambivalent nature of entrepreneurship legitimacy in Ukraine. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Социокультурная легитимность предпринимательства в украинском обществе первого десятилетия трансформаций uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис