Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Паниотто, В. |
|
dc.contributor.author |
Харченко, Н. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-20T14:45:42Z |
|
dc.date.available |
2015-12-20T14:45:42Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.citation |
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов / В. Паниотто, Н. Харченко // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2001. — № 1. — С. 155-170. — Бібліогр.: 3 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89922 |
|
dc.description.abstract |
The conditions at which sociological surveys can be used to control falsification of the elections' and referendums' results are analyzed in the paper. On the data of surveys conducted by the Kyiv international institute of sociology before and after referendum of April 16, 2000, there is proved that the referendum results regarding questions about two-chamber parliament and about taking part in the referendum have been forged. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.subject |
Электоральная социология |
uk_UA |
dc.title |
Социологические исследования как способ контроля результатов выборов и референдумов |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті