Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Амджадин, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-20T10:56:10Z |
|
dc.date.available |
2015-12-20T10:56:10Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
Социальная составляющая современной экологической политики: экологически ответственный бизнес / Л. Амджадин // Социология: теория, методы, маркетинг. — 2004. — № 1. — С. 63-72. — Бібліогр.: 22 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1563-4426 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89890 |
|
dc.description.abstract |
Development of ecologically and socially responsible business is one of the important social directions in modern environmental policy, especially if we take into account its dependence of purposeful activity of different social subjects, as well as ecological responsibility of business. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Iнститут соціології НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Социология: теория, методы, маркетинг |
|
dc.title |
Социальная составляющая современной экологической политики: экологически ответственный бизнес |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті