Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Гуменюк, В.І. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-19T18:58:42Z |
|
dc.date.available |
2015-12-19T18:58:42Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.citation |
Жанрово-стильові особливості п'єси Володимира Винниченка "Молода кров" / В.І. Гуменюк // Культура народов Причерноморья. — 2001. — № 21. — С. 162-164. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89720 |
|
dc.description.abstract |
В.Винниченко незрідка використовує у своїх творах традиційні сюжети. Вже одне з перших його оповідань «Народний діяч» присвячене художньому осягненню любовних взаємин людей з різних суспільних сфер. І вже тут автор здобувається на досить оригінальне трактування цього сюжету. У п’єсі «Молода кров», вперше опублікованій 1913 року [1], драматург не просто самобутньо трактує цей сюжет, а подає витончену пародію на його шаблонне використання в українській мелодрамі. За перипетіями Винниченкового твору виразно проступають деякі риси класичних драм – «Доки сонце зійде, роса очі виїсть» М.Кропивницького, «Не судилось» М.Старицького, а ще більшою мірою їх численних епігонських наслідувачів. Ці риси – велемовності, романтичної піднесеності, сльозливого народницького замилування не духом, а блиском сільських звичаїв та обрядів тощо – набувають цього разу сатиричного освітлення. Перед |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ |
uk_UA |
dc.title |
Жанрово-стильові особливості п'єси Володимира Винниченка "Молода кров" |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті