Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Погребняк, А.
dc.date.accessioned 2015-12-16T14:34:00Z
dc.date.available 2015-12-16T14:34:00Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier.citation Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка / А. Погребняк // Социология: теория, методы, маркетинг. — 1999. — № 4. — С. 97-109. — Бібліогр.: 7 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1563-4426
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89562
dc.description.abstract In sociological research context, the author analyzes the image creating factors of the most significance for client while choosing a bank. The following image creating functions is picked out to be the main: related to prestige, information, barrier, reminding, pre-advertising. Special attention is paid to the role of mass media, public relations and governmental policy towards development of positive images of banks. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Iнститут соціології НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Социология: теория, методы, маркетинг
dc.title Система имиджеобразующих факторов современного украинского банка uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис