Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Нездоймінов, С.
dc.contributor.author Андреева, Н.
dc.date.accessioned 2015-12-05T12:55:06Z
dc.date.available 2015-12-05T12:55:06Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу / С. Нездоймінов, Н. Андреева // Вісник економічної науки України. — 2013. — № 2 (24). — С. 108–112. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/89289
dc.description.abstract У статті розглянуто наукові та прикладні підходи щодо формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу. Акцентується увага на тому, що впровадження стратегії диверсифікації на підприємствах рекреації та туризму може стати однією з найважливіших умов економічного зростання. Проведено аналіз передумов та особливостей формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу в умовах ринкової трансформації економіки. Запропановано науково-прикладні підходи щодо формування стратегії диверсифікації діяльності підприємств сфери туризму. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассмотрены научные и прикладные подходы относительно формирования стратегии диверсификации на предприятиях туристического бизнеса. Акцентируется внимание на том, что внедрение стратегии диверсификации на предприятиях рекреации и туризма может стать одним из важнейших условий экономического роста. Проведен анализ предпосылок и особенностей формирования стратегии диверсификации на предприятиях туристического бизнеса в условиях рыночной трансформации экономики. Предлжены научно прикладные подходы относительно формирования стратегии диверсификации деятельности предприятий сферы туризма. uk_UA
dc.description.abstract The article deals with scientific and practical approaches to the strategy of diversification of the business tourism. The attention that the implementation of the strategy to diversify the business of recreation and tourism can become one of the most important conditions for economic growth. The analysis of the conditions and characteristics of the strategy to diversify the business tourism in a market economy transformation. The proposed research and applied approaches to the strategy of diversification of tourism enterprises. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Концептуальні засади формування стратегії диверсифікації на підприємствах туристичного бізнесу uk_UA
dc.title.alternative Концептуальные принципы формирования стратегии диверсификации на предприятиях туристического бизнеса uk_UA
dc.title.alternative Conceptual foundations of diversification strategy for tourism business enterprises uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис