Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Андрущенко, Т. |
|
dc.date.accessioned |
2010-06-22T14:20:58Z |
|
dc.date.available |
2010-06-22T14:20:58Z |
|
dc.date.issued |
2005 |
|
dc.identifier.citation |
Зовнішні чинники президентської виборчої кампанії 2004 року / Т. Андрущенко // Політ. менеджмент — 2005. — № 3. — С. 71-79. — Бібліогр.: 20 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
2078-1873 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8914 |
|
dc.description.abstract |
Президентські вибори 2004 року продемонстрували важливість стратегічної ролі України в геополітичному та геоекономічному просторі. Активність великих світових держав та міжнародних організацій у період виборчого процесу засвідчила ключову роль України між Заходом і Сходом. У пропонованому дослідженні зроблено спробу проаналізувати вплив, місце і значення для України зовнішніх чинників президентської кампанії 2004 року. Використовувались відкриті інформаційні джерела. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
uk_UA |
dc.subject |
Вибори - 2004 |
uk_UA |
dc.title |
Зовнішні чинники президентської виборчої кампанії 2004 року |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті