Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Страховий продукт: визначення, структура та характеристики якості

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Мальцева, В.В.
dc.date.accessioned 2015-11-20T17:58:54Z
dc.date.available 2015-11-20T17:58:54Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Страховий продукт: визначення, структура та характеристики якості / В.В. Мальцева // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 1(35). — С. 93-98. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88667
dc.description.abstract Статтю присвячено вирішенню проблемних питань щодо формування чіткого та науково обґрунтованого визначення категорії „страховий продукт”, яке було б придатним для розв’язання прикладних завдань управління його споживчою якістю. Проведено аналіз структури страхового продукту та його окремих складових – „матеріального ядра” та „оболонки”. Систематизовано основні характеристики, що визначають споживчу якість страхового продукту як товару на страховому ринку. Доведено, що оцінка якості страхового продукту може проводитися споживачами і за фактом його придбання, і на перспективу – ще до моменту укладання страхової угоди. uk_UA
dc.description.abstract Статья посвящена решению проблемы формирования четкого и научно обоснованного определения категории „страховой продукт”, применимого для решения прикладных задач управления его потребительскими качествами. Проведен анализ структуры страхового продукта и его отдельных составляющих – „материального ядра” и „оболочки”. Систематизированы ключевые характеристики, определяющие потребительское качество страхового продукта как товара на страховом рынке. Доказано, что оценка качества страхового продукта может проводиться потребителями как по факту его приобретения, так и на перспективу – еще до момента заключения страхового договора. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the solving of problematic questions which deal with the forming of concrete and scientifically reasonable definition of the category „insurance product”, which would be usable for solving applied tasks of its consumer quality managing. The analysis of the structure of an insurance product and its separated parts – „a material core” and „a cover” was made. The key characteristics, which identify the consumer quality of the insurance product as a product on the insurance market were systematized. It was proved, that the appraisal of the insurance product may be done by consumers according to the fact of its buying and according to the perspective – before the moment of making an insurance deal. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Фінанси uk_UA
dc.title Страховий продукт: визначення, структура та характеристики якості uk_UA
dc.title.alternative Страховой продукт: определение, структура и характеристики качества uk_UA
dc.title.alternative The Insurance Product: Definition, Structure and Quality Characteristics uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 386.022-044.325


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис