Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Путінцев, А.В. |
|
dc.contributor.author |
Прищепа, Н.П. |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-17T21:31:03Z |
|
dc.date.available |
2015-11-17T21:31:03Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.citation |
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1817-3772 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591 |
|
dc.description.abstract |
В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму майбутнього маркетолога; визначено шляхи формування професіоналізму майбутніх маркетологів. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
статье исследованы аспеккты профессиональной компетенции, определяющие предпосылки становлення педагогических основ формирования профессионально важных качеств специалиста экономического профиля в современном экономическом пространстве; проведен теоретический аналіз различных взглядов на проблему формирования профессионализма будущего маркетолога; определены пути формирования профессионализма будущих маркетологов. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The article investigates aspects of professional competence that determines conditions for forming pedagogic basis for developing professionally important qualities of economic specialists in the modern economic space; theoretical analysis of different views of the problem of forming professionalism of future marketing specialists is performed; ways of forming professionalism of future marketing specialists are defined. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Економічний вісник Донбасу |
|
dc.subject |
Маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Проблемы формирования профессиональных компетенций у будущих маркетологов |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Problems of Forming Professional Competencies of Future Marketing Specialists |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
378.011.3- 051:339.138 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті