Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Путінцев, А.В.
dc.contributor.author Прищепа, Н.П.
dc.date.accessioned 2015-11-17T21:31:03Z
dc.date.available 2015-11-17T21:31:03Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів / А.В. Путінцев, Н.П. Прищепа // Економічний вісник Донбасу. — 2014. — № 2(36). — С. 147-153. — Бібліогр.: 15 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1817-3772
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88591
dc.description.abstract В статті досліджено аспекти професійної компетенції, які визначають передумови становлення педагогічних засад формування професійно важливих якостей спеціаліста економічного профілю в сучасному економічному просторі; проведено теоретичний аналіз різних поглядів на проблему формування професіоналізму майбутнього маркетолога; визначено шляхи формування професіоналізму майбутніх маркетологів. uk_UA
dc.description.abstract статье исследованы аспеккты профессиональной компетенции, определяющие предпосылки становлення педагогических основ формирования профессионально важных качеств специалиста экономического профиля в современном экономическом пространстве; проведен теоретический аналіз различных взглядов на проблему формирования профессионализма будущего маркетолога; определены пути формирования профессионализма будущих маркетологов. uk_UA
dc.description.abstract The article investigates aspects of professional competence that determines conditions for forming pedagogic basis for developing professionally important qualities of economic specialists in the modern economic space; theoretical analysis of different views of the problem of forming professionalism of future marketing specialists is performed; ways of forming professionalism of future marketing specialists are defined. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Економічний вісник Донбасу
dc.subject Маркетинг uk_UA
dc.title Проблеми формування професійних компетенцій у майбутніх маркетологів uk_UA
dc.title.alternative Проблемы формирования профессиональных компетенций у будущих маркетологов uk_UA
dc.title.alternative Problems of Forming Professional Competencies of Future Marketing Specialists uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 378.011.3- 051:339.138


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис