Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Оценка движения экипажа электродинамической транспортной системы с плоской путевой структурой по боковому пути стрелочного перевода

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Дзензерский, В.А.
dc.contributor.author Кузнецова, Т.И.
dc.contributor.author Радченко, Н.А.
dc.contributor.author Хачапуридзе, Н.М.
dc.date.accessioned 2015-11-15T20:33:35Z
dc.date.available 2015-11-15T20:33:35Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Оценка движения экипажа электродинамической транспортной системы с плоской путевой структурой по боковому пути стрелочного перевода / В.А. Дзензерский, Т.И. Кузнецова, Н.А. Радченко, Н.М. Хачапуридзе // Техническая механика. — 2014. — № 2. — С. 101-105. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9184
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88483
dc.description.abstract Цель работы в установлении при помощи математического моделирования возможности движения экипажа электродинамической транспортной системы по стрелочному переводу плоской путевой структуры. Новизна работы состоит в оценке безопасного движения экипажа на колесах шасси по боковому пути перевода. Показано, что для перевода, состоящего из двух переводных кривых постоянного радиуса 350 м и прямолинейной вставки, может быть реализовано безопасное движение экипажа при скоростях 10 и 15 м/с, в чем состоит и практическая ценность. uk_UA
dc.description.abstract Ціль роботи в установці за допомогою математичного моделювання можливості руху екіпажу електродинамічної транспортної системи по стрілочному переводу плоскої шляхової структури. Новизна роботи полягає в оцінці безпечного руху екіпажу на колесах шасі по боковому шляху переводу. Показано, що для переводу, який складається із двох переводних кривих постійного радіуса 350 м та прямолінійної вставки, може бути реалізовано безпечній рух екіпажу при швидкостях 10 і 15 м/с, у чому і складається практична цінність роботи. uk_UA
dc.description.abstract The research aim is to provide the possibility of the vehicle motion of an electric dynamic transportation system on the turnout of a plane track, using mathematical modelling. The research novelty is to estimate a safe motion of the chassis vehicle on a side track of the track. It is shown that a safe motion of the vehicle at the speed of 10 and 15 m/s can be realized for the turnout consisting of two curves with a constant radius of 350 m and a straight| insert. Therein lies practical importance. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут технічної механіки НАН України і НКА України uk_UA
dc.relation.ispartof Техническая механика
dc.title Оценка движения экипажа электродинамической транспортной системы с плоской путевой структурой по боковому пути стрелочного перевода uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 001.5.629.11.534.143


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис