Разработан алгоритм исследования процесса деформирования элементов, предназначенных для пассивной защиты локомотива скоростного пассажирского поезда при аварийных столкновениях. Проведен анализ особенностей деформирования элементов пассивной защиты за пределом упругости с учетом физической и геометрической нелинейностей, а также влияния скорости деформации на физико-механические характеристики материала конструкции.
Розроблено алгоритм дослідження процесу деформування елементів, призначених для пасивного захисту локомотиву швидкісного пасажирського поїзда при аварійних зіткненнях. Проведено аналіз особливостей деформування елементів пасивного захисту за межею пружності з урахуванням фізичної та геометричної нелінійностей, а також впливу швидкості деформації на фізико-механічні характеристики матеріалу конструкції.
The algorithm of studies on straining passive protection elements of the locomotive for a high-speed passenger train at emergency impacts is developed. Special features of straining passive protection elements beyond the elasticity limit are analyzed considering physical and geometrical nonlinearities as well as the influence of the strain rate on physical-mechanical performances of the material structure.