Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Тимошенко, В.И. |
|
dc.contributor.author |
Дешко, А.Е. |
|
dc.contributor.author |
Белоцерковец, И.С. |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-07T19:16:07Z |
|
dc.date.available |
2015-11-07T19:16:07Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
К вопросу интенсификации горения углеводородного топлива в спутном потоке воздуха / В.И. Тимошенко, А.Е. Дешко, И.С. Белоцерковец // Техническая механика. — 2010. — № 3. — С. 71-80. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1561-9184 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/88110 |
|
dc.description.abstract |
Рассмотрена задача о кинетическом горении струи пропана, истекающей в спутный дозвуковой поток воздуха в осесимметричном канале. Для описания течения используется модель «узкого канала» и дифференциальная однопараметрическая модель турбулентности «vt - 90». Кинетика горения пропана в воздухе описывается одностадийной стехиометрической брутто-реакцией. Исследовано влияние начальной турбулентной вязкости и расположения сечения искусственного воспламенения на развитие процесса горения. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Розглянуто задачу про кінетичне горіння струменя пропану, що витікає в супутній дозвуковий потік повітря в осесиметричному каналі. Для опису течії використовується модель «вузького каналу» і диферен-ціальна однопараметрична модель турбулентності «vt - 90». Кінетика горіння пропану в повітрі опису-ється одностадійною стехіометричною брутто-реакцією. Досліджено вплив початкової турбулентної в'яз-кості і розташування перетину штучного запалення на розвиток процесу горіння. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
The problem of a kinetic combustion of the propane jet in a subsonic air cocurent flow through an axisymmetrical channel is examined. The model of “a narrow channel” and the differential one-parameter model of turbulence «vt - 90» are used to describe a flow. The kinetics of the propane combustion in air is described using a stoichiometric single-stage gross reaction. The effects of an initial turbulent viscosity and a sectional location of an artificial ignition on evolution of the combustion process are studied. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут технічної механіки НАН України і НКА України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Техническая механика |
|
dc.title |
К вопросу интенсификации горения углеводородного топлива в спутном потоке воздуха |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
533.6.011; 533.6.697; 533.601 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті