Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Гiдродинамiчна взаємодiя суден з береговими спорудами в умовах течiї

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Горбань, В.О.
dc.contributor.author Масюк, С.В.
dc.contributor.author Нiкiшов, В.I.
dc.date.accessioned 2015-10-22T19:15:33Z
dc.date.available 2015-10-22T19:15:33Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Гiдродинамiчна взаємодiя суден з береговими спорудами в умовах течiї / В.О. Горбань, С.В. Масюк, В.I. Нiкiшов // Прикладна гідромеханіка. — 2009. — Т. 11, № 3. — С. 3-7. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1561-9087
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87662
dc.description.abstract На основi панельного методу виконано чисельне моделювання гiдродинамiчної взаємодiї судна, що рухається, з береговими спорудами. Споруди моделюються прямокутними виступами, берег розглядається як вертикальна стiнка. Для описання впливу дна та берега використано спецiальну функцiю Грiна. Зроблено оцiнки сил та моментiв, що дiють на судно, за наявностi зустрiчної або попутної течiї. Показано, що в умовах обмеженого фарватеру зустрiчна течiя є небезпечнiшою за попутну. uk_UA
dc.description.abstract Используя панельный метод, выполнено численное моделирование гидродинамического взаимодействия движущегося судна с береговыми сооружениями. Сооружения моделируются прямоугольными выступами, берег рассматривается как вертикальная стенка. Для описания влияния дна и берега используется специальная функция Грина. Получены оценки сил и моментов, действующих на судно, при наличии встречного и попутной течения. Показано, что в условиях ограниченного фарватера встречное течение опасней попутного. uk_UA
dc.description.abstract On the base of the panel method, the hydrodynamic interaction between the moving vessel and coastal structures is carried out. The coastal structures are designed by restangular leegs and the bank is considered as a vertical woll. To describe an influence of the bank and bottom, the special Green function is used. The forces and moments of the vessel are estimated under conditions either of following or of cross curent. The last is obtained to be dangeroust when a vessel moves in the bounded fairway. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут гідромеханіки НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Прикладна гідромеханіка
dc.title Гiдродинамiчна взаємодiя суден з береговими спорудами в умовах течiї uk_UA
dc.title.alternative Hydrodynamic interaction of ships with coastal constractions in conditions of flow uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 532.538


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис