Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Пілюшенко, В.Л.
dc.contributor.author Дубницький, В.І.
dc.date.accessioned 2015-10-19T12:28:59Z
dc.date.available 2015-10-19T12:28:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку / В.Л. Пілюшенко, В.І. Дубницький // Вісник економічної науки України. — 2015. — № 1 (28). — С. 113–121. — Бібліогр.: 21 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87515
dc.description.abstract У дослідженні розглянуті особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації в умовах цільового промислового ринку. Виконано обґрунтування структури і складових економічного та організаційного механізмів стратегічного управління промисловим підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації. Представлена «піраміда» рівнів конкурентоспроможності в умовах промислових підприємств та їх складових детермінант, в тому числі, стосовно до цільового ринку металопродукції. uk_UA
dc.description.abstract В исследовании рассмотрены особенности стратегического управления предприятием инновационно-маркетинговой ориентации в условиях целевого промышленного рынка. Выполнено обоснования структуры и составляющих экономического и организационного механизмов стратегического управления промышленным предприятием инновационно-маркетинговой ориентации. Представлена «пирамида» уровней конкурентоспособности в условиях промышленных предприятий и их составляющих детерминант, в том числе, применительно к целевому рынку металлопродукции. uk_UA
dc.description.abstract In a study of the features of the strategic management enterprise of innovation and marketing orientation in terms of the target the industrial market. Achieved study of the structure and components of the economic and organizational mechanisms of strategic management of industrial enterprise innovation and marketing orientation. Presented "pyramid" levels of competitiveness in industrial enterprises and their constituents determinants, including, with respect to the target market of steel products. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Особливості стратегічного управління підприємством інноваційно-маркетингової орієнтації на промисловому ринку uk_UA
dc.title.alternative Особенности стратегического управления предприятием инновационно-маркетинговой ориентации на промышленном рынке uk_UA
dc.title.alternative Features strategic management enterprise, marketing and innovative orientation in industrial markets uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис