Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Корінєв, В.Л.
dc.date.accessioned 2015-10-18T14:51:00Z
dc.date.available 2015-10-18T14:51:00Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 1 (25). — С. 52–56. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87437
dc.description.abstract Ефективне функціонування будь-якого господарюючого суб’єкта не можливе б чіткої концепції його управління. Саме безперервний процес взаємоузгодження взаємодії елементів даного процесу дозволяє підприємствам активно розвиватись, конкуруючи на ринку в умовах вітчизняного ринку. Однак, до сих пір за лишається недостатньо розробленою проблема функціонування підприємств на засадах концепції маркетингу, яка є провідною в теперішніх умовах функціонування. uk_UA
dc.description.abstract Эффективное функционирование любого хозяйствующего субъекта не возможно бы четкой концепции его управления. Именно непрерывный процесс взаимосогласования и взаимодействия элементов данного процесса позволяет предприятиям активно развиваться, конкурируя на рынке в условиях отечественного рынка. Однако, к сим порам остается недостаточно разработанной проблема функционирования предприятий на принципах концепции маркетинга, которая ведет в нынешних условиях функционирования. uk_UA
dc.description.abstract The effective functioning of any managing subject is not possible clear conception of his management. Exactly the continuous process of cooperation of elements of this process allows to the enterprises actively to develop, competing at the market in the conditions of home market. However, to this pores the problem of functioning of enterprises remains worked not enough out on principles of marketing conception that conducts in present operating conditions. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Концептуальний підхід до прийняття управлінського рішення в умовах маркетингу uk_UA
dc.title.alternative Концептуальный подход к принятию управленческого решения в условиях маркетинга uk_UA
dc.title.alternative Conceptual approach to acceptance administrative decision in the conditions of marketing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис