Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шубін, С.
dc.date.accessioned 2010-06-18T15:04:47Z
dc.date.available 2010-06-18T15:04:47Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів / С. Шубін // Політ. менеджмент — 2005. — № 2. — С. 127-137. — Бібліогр.: 20 назв. — укp. uk_UA
dc.identifier.issn 2078-1873
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/8726
dc.description.abstract У статті висвітлюється роль політичного маркетингового аналізу як ефективного методу дослідження сучасних політичних процесів. Наголошується на потребі актуалізації вивчення чинників політичної дії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України uk_UA
dc.subject Проблеми методології uk_UA
dc.title Політичний маркетинговий аналіз як метод дослідження політичних процесів uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис