Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Гиперкомплексный подход к моделированию репутации в социальных сетях

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Ландэ, Д.В.
dc.contributor.author Калиновский, Я.А.
dc.contributor.author Бояринова, Ю.Е.
dc.date.accessioned 2015-10-10T16:14:49Z
dc.date.available 2015-10-10T16:14:49Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Гиперкомплексный подход к моделированию репутации в социальных сетях / Д.В. Ландэ, Я.А. Калиновский, Ю.Е. Бояринова // Реєстрація, зберігання і обробка даних. — 2013. — Т. 15, № 3. — С. 35-41. — Бібліогр.: 14 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1560-9189
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/87076
dc.description.abstract Рассмотрена одна из характеристик агентов в социальных сетях - репутация, а также возможность использования гиперкомплексного представления данных для моделирования и оценки репутации. uk_UA
dc.description.abstract It has been discussed one of the characteristics of agents in social networks — the reputation, as well as the possibility of using hypercomplex data representation for modeling and estimate of reputation. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Інститут проблем реєстрації інформації НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Реєстрація, зберігання і обробка даних
dc.subject Інформаційно-аналітичні системи обробки даних uk_UA
dc.title Гиперкомплексный подход к моделированию репутации в социальных сетях uk_UA
dc.title.alternative Hypercomplex Approach to Modeling of Reputation in Social Networks uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 004.67; 004.94


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис