Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Духовна музика Нового часу і символістичні цінності Д. Бортнянського

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Кірєєва, Т.І.
dc.contributor.author Кірєєва, О.Г.
dc.contributor.author Кірєєва, В.Г.
dc.date.accessioned 2015-10-02T20:50:53Z
dc.date.available 2015-10-02T20:50:53Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Духовна музика Нового часу і символістичні цінності Д. Бортнянського / Т.І. Кірєєва, О.Г. Кірєєва, В.Г. Кірєєва // Наука. Релігія. Суспільство. — 2012. — № 3. — С. 56-62. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/86845
dc.description.abstract У даній статті акцентується увага на творчій спадщині духовної музики ХVІІІ – ХІХ століть, що втілює у хоровому мистецтві нові тенденції ціннісного осмислення музичного буття, знаки епохи виступають як ідея молитовного благоговіння, а «Слава Отцу і Сину, і Святому Духу» Д. Бортнянського стає своєрідним представником жанрової моделі піснеспіву. Глибокий та всебічний аналіз феномену творчості Д. Бортнянського, наведений у поданій роботі, виявляє новизну у духовній музиці, формує новий естетичний простір, адекватний новому баченню світу і людини в ньому. uk_UA
dc.description.abstract В данной статье акцентируется внимание на творческом наследии духовной музыки XVIII – XIX столетий, которая воплощает в хоровом искусстве новые тенденции ценнейшего осмысления музыкального бытия, знаки эпохи выступают как идея молитвенного благоговения, а «Слава Отцу и Сыну, и Святому Духу» Д. Бортнянского становится своеобразным представителем жанровой модели песнопения. Глубокий и всесторонний анализ феномена творчества Д. Бортнянского, приведенный в статье, выявляет новизну в духовной музыке, формирует новый эстетический простор, адекватный новому видению мира и человека в нем. uk_UA
dc.description.abstract In the article, the main attention is paid to the artistic legacy of spiritual music of the XVII – XIX centuries. This music embodies new tendencies of musical existence understanding in choir. The signs of the epoch appear as an idea of piety. The work of D. Bortnjanskij “Glory to the Father, and to the Son, and to the Holy Spirit” has become a unique representative of the genre model for song. In-depth and comprehensive analysis of the phenomenon of D. Bortnjanskij’s works is made in the article. It shows the novelty in spiritual music and forms new aesthetic space, which suits to the new understanding of the World and a human being in it. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Філософія uk_UA
dc.title Духовна музика Нового часу і символістичні цінності Д. Бортнянського uk_UA
dc.title.alternative Духовная музыка Нового времени и символистические ценности Д. Бортнянского uk_UA
dc.title.alternative Spiritual Music of the Modern Age and Symbolist Values of D. Bortnjanskij uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 783:13


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис