dc.contributor.author |
Киреева, Т.И. |
|
dc.date.accessioned |
2015-08-07T08:58:54Z |
|
dc.date.available |
2015-08-07T08:58:54Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Знак истины Новейшего времени / Т.И. Киреева // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 3. — С. 78-83. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1728-3671 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85529 |
|
dc.description.abstract |
В статье ярко, динамично, со ссылкой на европейские школы, изучив современный уровень исследования
данного вопроса по семиотике, автор предлагает свой оригинальный взгляд на знак истины Новейшего
времени. Человечество живет в огромном мире символов, значений. Ученые представляют европейские
школы, формируют новые направления в культурологии, представляют великих композиторов, людей
искусства, новый взгляд на мир. Классики, романтики, неоклассики, неоромантики, импрессионисты,
экспрессионисты, модерн-классики в межжанровых связях образуют ядро музыкального искусства, сжатую
информацию, связывая между собой эпохи, тысячелетия, древнейшие культуры Востока, Индии, Китая,
Америки, Африки, пласты фольклора. В Новом времени классицизм, серийная техника, микрохроматика,
смешанные техники господствуют. Выразителями главных идей с Возрождения по сегодня были великие
умы, музыканты, композиторы, артисты, исполнители. В Новейшее время – микрохроматика, додекаряды с
сонорными аккордами и великий И. Бах с его позитивной целительной энергией, могучей духовной
силой как знак истины Новейшего времени. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті яскраво, динамічно, з посиланням на європейські школи, вивчаючи сучасний рівень дослідження
даного питання у семіотиці, автор пропонує свій оригінальний погляд на знак істини Новітнього часу.
Людство живе у величезному світі символів, значень. Вчені, які подають європейські школи, формують
нові напрямки в культурології, подають великих композиторів, людей мистецтва, новий погляд на світ.
Класики, романтики, неокласики, неоромантики, импресіоністи, експресіоністи, модерн-класики у міжжанрових зв’язках утворюють ядро музичного мистецтва, стислу інформацію, пов’язуючи між собою епохи,
тисячоліття, стародавні культури Сходу, Індії, Китаю, Америки, Африки, пласти фольклору. У Новому
часі класицизм, серійна техніка, мікрохроматика, змішані техніки домінують. Речниками головних ідей з
Відродження до сьогодні були великі розуми, музиканти, композитори, артисти, виконавці. У Новітньому
часі – мікрохроматика, додекаряди з сонорними акордами і великий І. Бах з його позитивною цілющою
енергією, могутньою духовною силою як знак істини Новітнього часу. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Having studied the main tendencies of the problem and referring to the European approaches, the author
provides in the article her own original idea about the truth for contemporary history, doing it in the bright and
dynamic way. Humanity lives in the world, which is huge and is full of sense and symbols. Scientists present
different approaches, form new culturological schools, introduce great musicians, artists and new ideas about the
world. Disciples of classicism, romanticism, neoromaticism, impressionism, expressionism, modern classicism
in intergenre connections make a core for musical art, the main information for it. They connect epochs,
millenniums, ancient East, Indian, Chinese, American, African cultures and folklore layers. From the Renaissance
up to now, vast minds have presented the main ideas. Contemporary history is microchromaticism, dodeca rows
with resonant stringings and great Bach with his positive healing energy, mighty spiritual power as a sign of the
truth for contemporary history. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Наука. Релігія. Суспільство |
|
dc.subject |
Філософія |
uk_UA |
dc.title |
Знак истины Новейшего времени |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Знак істини Новітнього часу |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Sign of the Truth for Contemporary History |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
78.06«654» |
|