Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Туренко, О.С.
dc.date.accessioned 2015-08-05T07:54:23Z
dc.date.available 2015-08-05T07:54:23Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації / О.С. Туренко // Наука. Релігія. Суспільство. — 2011. — № 1. — С. 31-40. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1728-3671
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/85428
dc.description.abstract У статті на прикладі ознак харизми Франциска Ассізького досліджуються світоглядні компоненти європейської індивідуалізації, культурно-релігійним провідником яких був святий. Спираючись на вчення Іоахіма Флорського про розділення на три періоди до того вічно-єдиного часу та історії, Франциск затвердив релігійну практику дієвого удосконалення світу та реформування людини, переоцінку особистої свободи християнина. Ці новітні світоглядні компоненти Франциск затверджував завдяки відмові від концепту фатально-трагічної визначеності долі людини в гріховному світі, містичній практиці, пацифізму та буквальному повторенню земного життя Ісуса. uk_UA
dc.description.abstract В статье на примере признаков харизмы Франциска Ассизского исследуются мировоззренческие компоненты европейской индивидуализации, культурно-религиозным проводником которых был святой. Опираясь на учение Иоахима Флорского о разделении на три периода до того вечно-единого времени и истории, Франциск утвердил религиозную практику действенного усовершенствования мира и реформирования человека, переоценку личной свободы христианина. Эти новые мировоззренческие компоненты Франциск утверждал благодаря отказу от концепта фатально-трагической определенности судьбы человека в греховном мире, мистической практике, пацифизму и буквальному повторению земной жизни Иисуса. uk_UA
dc.description.abstract In the article by the example of signs Francis of Assisi’s harizma the world view components of European individualization, the cultural-religious explorer of which this man of God was, are investigated. Leaning against the study of Joachim of Fiore, about the division into three periods, to that eternal-single time and history, Francis confirmed religious practice of effective improvement of the world and reformation of a human-being, overvalue of the personal freedom of the christian. Francis asserted these new world view components thanks to the waiver from the concept of fatal-tragic definiteness of human fate in the sinful world, mystic practice, pacifism and literal reiteration of earthly life of Jesus. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Наука. Релігія. Суспільство
dc.subject Філософія uk_UA
dc.title Грані святості Франциска Ассізького: пошук європейської індивідуалізації uk_UA
dc.title.alternative Грани святости Франциска Ассизского: поиск европейской индивидуализации uk_UA
dc.title.alternative Verges of Francis of Assisi’s holiness: search of european individualization uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 271.3:17.023.31


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис