В данной работе проводятся исследования по построению системы распознавания жестов для интерактивного
человеко-компьютерного взаимодействия в процессе обучения. Рассматривается задача разработки структуры жестового интерфейса и используемых жестов с учетом специфики использования. Предложенный
жестовый интерфейс основан на взаимодействии с контекстом изучаемого материала и имеет многоуровневую
структуру. Изучены вопросы эргономики и юзабилити используемых жестов в жестовом интерфейсе.
Приведен пример набора жестов для данной жестовой системы.
У даній роботі проводяться дослідження з побудови системи розпізнавання жестів для інтерактивного
людино-комп’ютерної взаємодії в процесі навчання. Розглядається задача розробки структури жестового
інтерфейсу і жестів, що використовуються з урахуванням специфіки використання. Запропонований
жестовий інтерфейс заснований на взаємодії з контекстом досліджуваного матеріалу і має багаторівневу
структуру. Вивчено питання ергономіки і юзабіліті використовуваних жестів в жестовому інтерфейсі.
Наведено приклад набору жестів для даної жестової системи.
In this paper, studies on the construction of gesture recognition for interactive human-computer interaction in the
learning process. The problem of developing the structure of the interface and use of sign gestures specific to use.
Proposed gestural interface based on interaction with the context of the studied material and has a layered structure.
Studied ergonomics and usability of gestures used in sign-interface. An example of a set of gestures for this gesture system.