Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Monitoring and correction of students’ functional state by the information technology tools

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Kozak, L.M.
dc.contributor.author Lukashenko, M.V.
dc.date.accessioned 2015-07-09T18:06:24Z
dc.date.available 2015-07-09T18:06:24Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Monitoring and correction of students’ functional state by the information technology tools / L.M. Kozak, M.V. Lukashenko // Кибернетика и вычислительная техника. — 2014. — Вип. 176. — С. 74-84. — Бібліогр.: 13 назв. — англ. uk_UA
dc.identifier.issn 0452-9910
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84517
dc.description.abstract The purpose is the analysis of information technology developed for monitoring the functional state of students to form differentiated programs of psychological support in the learning process. uk_UA
dc.description.abstract Приведены результаты анализа информационной технологии (ИТ) мониторинга и коррекции функционального состояния студентов в процессе обучения, созданной на основе разработанных моделей, комплекса критериев классификации составляющих моделей, алгоритмов определения нормализованных оценок, формирования групп и программ психологического сопровождения. ИТ включает три этапа: мониторинг функционального состояния, классификация этого состояния и на основе полученных оценок формирования групп и программ дифференцированного психологического сопровождения и проведение коррекции. На последнем этапе реализуется созданный конструктор психологических тренингов, позволяющий составить дифференцированные программы психологического сопровождения в соответствии с мозаикой состояния функций у исследуемых студентов. Завершается информационная технология повторным тестированием студентов и анализом результатов проведенной психологической коррекции. uk_UA
dc.description.abstract Надано результати аналізу інформаційної технології (ІТ) моніторингу і корекції функціонального стану студентів у процесі навчання, створеної на основі розроблених моделей, комплексу критеріїв класифікації станів складових моделей, алгоритмів визначення нормалізованих оцінок, формування груп і програм психологічного супроводу. ІТ включає три етапи: моніторинг функціонального стану, класифікація цього стану і на основі отриманих оцінок формування груп та програм диференційованого психологічного супроводу, проведення корекції. На останньому етапі реалізується створений конструктор психологічних тренінгів, що дозволяє скласти диференційовані програми психологічного супроводу відповідно до мозаїки стану різних функцій у досліджуваних студентів. Завершується інформаційна технологія повторним тестуванням студентів і аналізом результатів проведеної психологічної корекції. uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій і систем НАН України та МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Кибернетика и вычислительная техника
dc.subject Медицинская и биологическая кибернетика uk_UA
dc.title Monitoring and correction of students’ functional state by the information technology tools uk_UA
dc.title.alternative Мониторинг и коррекция функционального состояния студентов средствами информационных технологий uk_UA
dc.title.alternative Моніторинг і корекції функціонального стану студентів засобами інформаційних технологій uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 613.71/73-615.83


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис