Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Остапенко, В.В. |
|
dc.contributor.author |
Остапенко, О.С. |
|
dc.contributor.author |
Беляева, Е.Н. |
|
dc.contributor.author |
Ступницкая, Ю.В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-07-03T10:46:26Z |
|
dc.date.available |
2015-07-03T10:46:26Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта / В.В. Остапенко, О.С. Остапенко, Е.Н. Беляева, Ю.В. Ступницкая // Кибернетика и системный анализ. — 2012. — Т. 48, № 6. — С. 11-19. — Бібліогр.: 9 назв. — рос. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
0023-1274 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/84155 |
|
dc.description.abstract |
Запропоновано модель оптимізації стратегії довільної кількості політичних партій (компаній) в ході передвиборної (рекламної) кампанії. Сформульовано задачу вибору оптимальної стратегії розподілу обмежених коштів по регіонах (ринках збуту), у яких політичні партії (компанії) мають різний вплив. Досліджено оптимізаційну модель і доведено існування єдиного розв’язку для різних функцій залежності між вкладеними коштами і виграшем. Знайдено аналітичний розв’язок моделі для двох партій (компаній). Досліджено чутливість оптимального розв’язку до параметрів моделі та формування стохастичної моделі. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
A model of optimization of the strategy of any number of political parties (companies) in election (advertising) campaign is proposed. We formulate a problem of choosing the optimal strategy of allocation of scarce resources among regions (markets) in which political parties (companies) have a different impact. We analyze the optimization model and prove the existence of a single solution for different functions of dependence between the investments and a winning. We find the analytical solution of the model for the case of two parties (companies). A line of further development is to study the sensitivity of the optimal solution to the model parameters and to set up a stochastic model. |
uk_UA |
dc.language.iso |
ru |
uk_UA |
dc.publisher |
Інститут кібернетики ім. В.М. Глушкова НАН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Кибернетика и системный анализ |
|
dc.subject |
Кибернетика |
uk_UA |
dc.title |
Математические модели борьбы партий за электорат или компаний за рынки сбыта |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Математичні моделі боротьби партій за електорат або компаній за ринки збуту |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Mathematical models of battle of parties for electorate or companies for markets |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
518.9 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті