Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Левикін, В.М.
dc.contributor.author Костенко, О.П.
dc.contributor.author Петріченко, О.В.
dc.date.accessioned 2015-06-23T11:21:23Z
dc.date.available 2015-06-23T11:21:23Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем / В.М. Левикін, О.П. Костенко, О.В. Петріченко // Мат. машини і системи. — 2012. — № 4. — С. 84-93. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1028-9763
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83779
dc.description.abstract У даній роботі розроблено комплексний метод пошуку і оцінки проектних рішень для проектування маркетингових інформаційних систем. Також запропоновано методологію створення інформаційних технологій для застосування інформаційних просторів при макропроектуванні архітектури маркетингових інформаційних систем у багатовимірному інформаційному метапросторі. uk_UA
dc.description.abstract В данной работе разработан комплексный метод поиска и оценки проектных решений для проектирования маркетинговых информационных систем. Также предложена методология создания информационных технологий для применения информационных пространств при макропроектировании архитектуры маркетинговых информационных систем в многомерном информационном метапространстве. uk_UA
dc.description.abstract Complex method for searching and evaluation project decisions for marketing information systems designing is developed in this work. Methodology of information technologies creation using information spaces under macrodesigning of architecture marketing information systems in multi-dimensional information meta-space is suggested. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут проблем математичних машин і систем НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Математичні машини і системи
dc.subject Інформаційні і телекомунікаційні технології uk_UA
dc.title Розробка комплексного методу пошуку і оцінки проектних рішень для маркетингових інформаційних систем uk_UA
dc.title.alternative Разработка комплексного метода поиска и оценки проектных решений для маркетинговых информационных систем uk_UA
dc.title.alternative Complex search method development and solution design evaluation for marketing information systems uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 658.012


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис