Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Анализ и оценка основных составляющих товарной стратегии предприятия

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Стефаненко, М.Н.
dc.date.accessioned 2015-06-16T15:23:05Z
dc.date.available 2015-06-16T15:23:05Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.citation Анализ и оценка основных составляющих товарной стратегии предприятия / М.Н. Стефаненко // Культура народов Причерноморья. — 2001. — № 24. — С. 57-58. — Бібліогр.: 1 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/83190
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Анализ и оценка основных составляющих товарной стратегии предприятия uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис