Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Методические рекомендации по обеспечению лояльности потребителей к услугам гостиниц и туристско-оздоровительных комплексов

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Харичев, В.В.
dc.date.accessioned 2015-03-05T16:33:07Z
dc.date.available 2015-03-05T16:33:07Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Методические рекомендации по обеспечению лояльности потребителей к услугам гостиниц и туристско-оздоровительных комплексов / В.В. Харичев // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 102. — С.103-104. назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77734
dc.description.abstract Рост конкуренции приводит к увеличению усилий и затрат на привлечение новых клиентов, поэтому целесообразно разработать систему мероприятий по удержанию своих клиентов и превращению их в постоянных (лояльных). uk_UA
dc.description.abstract Зростання конкуренції призводить до збільшення зусиль і витрат на залу- чення нових клієнтів, тому доцільно розробити систему заходів щодо утримання своїх клієнтів і перетворення їх в постійних (лояльних). uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Теория и практика управления социально-экономическим развитием – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
dc.title Методические рекомендации по обеспечению лояльности потребителей к услугам гостиниц и туристско-оздоровительных комплексов uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис