Показати простий запис статті
dc.contributor.author |
Харченко, Н.В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-03-01T12:37:12Z |
|
dc.date.available |
2015-03-01T12:37:12Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.citation |
Етичні складові інформаційної діяльності компанії у процесі виробництва товарівта
послуг / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 150-154. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
uk_UA |
dc.identifier.issn |
1562-0808 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77501 |
|
dc.description.abstract |
У статті сформовано систему етичних вимог до інформаційної діяльності компанії, спрямованої на
забезпечення виробничих потреб. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статье определена и описана система этических требований для проведения информационной кампании,
направленной на обеспечение производственных нужд. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
In the article, the system of ethics requirements is formed to informative activity of the company directed on
providing of production necessities. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
uk_UA |
dc.relation.ispartof |
Культура народов Причерноморья |
|
dc.subject |
Этика журналиста и правовые вопросы СМИ |
uk_UA |
dc.title |
Етичні складові інформаційної діяльності компанії у процесі виробництва товарівта послуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Этические составляющие информационной деятельности в процессе производства товаров и услуг |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Ethical components of information activity during manufacture of the goods and services |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.status |
published earlier |
uk_UA |
dc.identifier.udc |
070: 172.4:054 |
|
Файли у цій статті
Ця стаття з'являється у наступних колекціях
Показати простий запис статті