Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Етичні складові інформаційної діяльності компанії у процесі виробництва товарівта послуг

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Харченко, Н.В.
dc.date.accessioned 2015-03-01T12:37:12Z
dc.date.available 2015-03-01T12:37:12Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Етичні складові інформаційної діяльності компанії у процесі виробництва товарівта послуг / Н.В. Харченко // Культура народов Причерноморья. — 2007. — № 101. — С. 150-154. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77501
dc.description.abstract У статті сформовано систему етичних вимог до інформаційної діяльності компанії, спрямованої на забезпечення виробничих потреб. uk_UA
dc.description.abstract В статье определена и описана система этических требований для проведения информационной кампании, направленной на обеспечение производственных нужд. uk_UA
dc.description.abstract In the article, the system of ethics requirements is formed to informative activity of the company directed on providing of production necessities. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Этика журналиста и правовые вопросы СМИ uk_UA
dc.title Етичні складові інформаційної діяльності компанії у процесі виробництва товарівта послуг uk_UA
dc.title.alternative Этические составляющие информационной деятельности в процессе производства товаров и услуг uk_UA
dc.title.alternative Ethical components of information activity during manufacture of the goods and services uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 070: 172.4:054


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис