Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Корінєв, В.Л.
dc.date.accessioned 2015-02-21T13:32:11Z
dc.date.available 2015-02-21T13:32:11Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві / В.Л. Корінєв // Вісник економічної науки України. — 2014. — № 2 (26). — С. 42–47. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1729-7206
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/77115
dc.description.abstract Уточнено сутність маркетингового підходу, який зорієнтований на першочергове урахування попиту на продукцію підприємства та купівельне сприйняття цінності цієї продукції споживачем. Обґрунтовано доцільність використання даного методичного підходу при формуванні та використанні цінової політики підприємством ВАТ «Мотор Січ» з урахуванням особливостей вітчизняного ринку. uk_UA
dc.description.abstract Уточнена сущность маркетингового подхода, который сориентирован на первоочередной учет спроса на продукцию предприятия и покупательное восприятие ценности этой продукции потребителем. Обоснована целесообразность использования данного методического подхода при формировании и использовании ценовой политики предприятием ОАО «Мотор Сич» с учетом особенностей отечественного рынка. uk_UA
dc.description.abstract Specified essence of marketing approach which is orientated on the primary account of demand on products enterprises and purchasing perception of this output value by an user. Grounded expedience of the use of this methodical approach at forming and use of price policy by the enterprise of OC «Motor of Sich» taking into account the features of domestic market. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Інститут економіки промисловості НАН України uk_UA
dc.relation.ispartof Вісник економічної науки України
dc.subject Наукові статті uk_UA
dc.title Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві uk_UA
dc.title.alternative Маркетинговый подход к управлению ценовой политикой на предприятии uk_UA
dc.title.alternative Marketing approach to the management by a price policy on an enterprise uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис