Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Шерстюк, Л.В.
dc.date.accessioned 2015-01-20T15:37:15Z
dc.date.available 2015-01-20T15:37:15Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти / Л.В. Шерстюк // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 50. — С. 119-121. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74391
dc.description.abstract В статті йдеться про дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти. Автор обгрунтовує необхідність впровадження диференційованого підходу до навчання іноземної мови як ефективного засобу здійснення індивідуального підходу до організації навчальної діяльності студентів. uk_UA
dc.description.abstract The article is devoted to the didactic conditions of foreign language teaching differentiation in higher educational establishments. The author proves the necessity of differentiation in foreign language teaching as an effective means of performing the individual approach to the organization of students’ learning process. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вопросы духовной культуры – ФИЛОЛОГИЧЕСКИЕ НАУКИ uk_UA
dc.title Дидактичні засади диференціації навчання іноземної мови у вищому закладі освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA
dc.identifier.udc 371.3:81’24


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис