Наукова електронна бібліотека
періодичних видань НАН України

Использование экспериментальных методик для исследования восприятия рекламного текста

Репозиторій DSpace/Manakin

Показати простий запис статті

dc.contributor.author Цыганкова, Е.Е.
dc.date.accessioned 2015-01-19T18:42:51Z
dc.date.available 2015-01-19T18:42:51Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Использование экспериментальных методик для исследования восприятия рекламного текста / Е.Е. Цыганкова // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 49, Т.2. — С. 95-97. — Бібліогр.: 12 назв. — рос. uk_UA
dc.identifier.issn 1562-0808
dc.identifier.uri http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/74260
dc.description.abstract В статье рассматриваются психолингвистические методики исследования восприятия печатного рекламного текста с учётом гендерного параметра, анализируются их недостатки и достоинства. uk_UA
dc.description.abstract В статті розглядаються психолінгвістичні методики вивчення друкованого рекламного тексту з урахуванням гендерного параметру, аналізуються їх переваги та недоліки. uk_UA
dc.description.abstract The article evaluates psycholinguistic techniques for researching printed advertising texts and their perception with the account of gender parameter, their advantages and disadvantages are analyzed. uk_UA
dc.language.iso ru uk_UA
dc.publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України uk_UA
dc.relation.ispartof Культура народов Причерноморья
dc.subject Вербальная и невербальная коммуникация в средствах массовой информации: проблемы и тенденции развития uk_UA
dc.title Использование экспериментальных методик для исследования восприятия рекламного текста uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.status published earlier uk_UA


Файли у цій статті

Ця стаття з'являється у наступних колекціях

Показати простий запис статті

Пошук


Розширений пошук

Перегляд

Мій обліковий запис